Բանկի կողմից ծառայությունների մատուցումը կարգավորվում է `
- ՀՀ Օրենքներով՝
- «Հայաստանի Հանրապետության Քաղաքացիական օրենսգիրք»,
- «Բանկային գաղտնիքի մասին»,
- «Բանկային ավանդների ներգրավման մասին»,
- «Վճարման հանձնարարականով միջոցների փոխանցումների մասին»,
- «Արժութային կարգավորման և արժութային վերահսկողության մասին»,
- «Արժեթղթերի շուկայի մասին»,
- «Ֆիզիկական անձանց բանկային ավանդների հատուցումը երաշխավորելու մասին»,
- «Վճարահաշվարկային համակարգերի և վճարահաշվարկային կազմակերպությունների մասին»,
- «Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի մասին»,
- «Սպառողական կրեդիտավորման մասին»,
- «Բնակարանային հիփոթեքային կրեդիտավորման մասին»,
- «Պետական կենսաթոշակների մասին»,
- «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին»,
- «Պետական նպաստների մասին»,
- «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին»:
- ՀՀ Կենտրոնական Բանկի նորմատիվ իրավական ակտերով`
- Կանոնակարգ 8/01 «Տարեկան փաստացի տոկոսադրույքի հաշվարկման բացատրություններ և օրինակներ»,
- Կանոնակարգ 8/02 «Բանկային ավանդների տարեկան տոկոսային եկամտաբերության հաշվարկումը»,
- Կանոնակարգ 8/03 «ֆինանսական կազմակերպությունների և ֆինանսական խմբերի կողմից տեղեկությունների հրապարակումը»,
- Կանոնակարգ 8/04 «Հաճախորդների բողոքների քննության գործընթացը կարգավորող ներքին իրավական ակտերին ներկայացվող նվազագույն պայմաններ և սկզբունքներ»,
- Կանոնակարգ 8/05 «ֆինանսական կազմակերպությունների գործարար վարվելակերպի կանոնները»,
- Կանոնակարգ 9 «ՀՀ տարածքում գործող բանկերում կանխիկ դրամով կատարվող գործառնությունները»:
- Բանկի Խորհրդի կողմից հաստատված ներքին իրավակավ ակտերով (կանոնակարգեր, կարգեր, ընթացակարգեր և այլն):
Փաստաթղթեր
- «Անցանկալի հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման» ընթացակարգ (Ուժի մեջ է 01.02.2022-ից)
- Տեղեկատվական անվտանգության քաղաքականություն (Ուժի մեջ է 15.06.2021-ից)
- Բնապահպանական և սոցիալական ռիսկերի կառավարման կարգ
- Social and Environmental Risk Management Procedure
- Հաճախորսների սպասարկման գործելակարգ 15.03.2022թ.