Միջնորդավճարների սակագները և դրույքները

Mastercard Digital Gift Card

Քարտի տեսակ

Mastercard World Digital Gift Card

Քարտի արժույթ

ՀՀ դրամ, ԱՄՆ դոլար, Եվրո

Քարտի պատվիրման աղբյուր և միջնորդավճար նվեր տվողից

Բանկի պաշտոնական կայք միջազգային և լոկալ քարտերով – 3%

Evoca Touch App – 0%

Նվեր քարտի համալրման գումար

Նվազագույնը` 10 000 ՀՀ դրամ/ 20 EURO/ 20 USD

Առավելագույնը` 2 000 000 ՀՀ դրամ / 5 000 EURO / 5 000 USD

Քարտի գործողության ժամկետ

Նվեր քարտը պատվիրելու պահից 6 ամիս

Mastercard Digital Gift քարտի գործողության ժամկետի ավարտից հետո քարտային հաշվի սպասարկման վճար

10% ամսական չօգտագործված մնացորդի նկատմամբ

Mastercard Digital Gift քարտով կատարվող գործարքներ

Լոկալ և միջազգային գործարքներ ֆիզիկական և օնլայն առևտրային կետերում[1]

Քարտային հաշվի չնվազող մնացորդ

Չի սահմանվում

Քարտային հաշվի դրական մնացորդի նկատմամբ հաշվարկվող տարեկան տոկոսադրույք

0%

Ապրանքների և ծառայությունների դիմաց անկանխիկ վճարման միջնորդավճար

Անվճար

Քարտի գործողության կասեցում

Անվճար

Քարտի վերաթողարկում

Քարտը կարող է վերաթողարկվել միայն քարտապանի կողմից գումարի չօգտագործման դեպքում

Քարտապանի կողմից Mastercard Digital Gift  գումարի չօգտագործման դեպքում նոր նվեր քարտ վերաթողարկելու և նվեր քարտի մնացորդը տեղափոխելու հայտի միջնորդավճար

4,900 ՀՀ դրամ

Քարտային հաշվի ամսական քաղվածքի տրամադրում

Անվճար

Քարտային հաշվի քաղվածքի տրամադրում 1 ամսից ավել ժամանակահատվածի համար

Անվճար

Գործարքների վերաբերյալ SMS հաղորդագրությունների ստացում[2]

Մինչև 5,000 ՀՀ դրամ գործարքներ

20 ՀՀ դրամ[3]

5,000 ՀՀ դրամը գերազանցող գործարքներ

0

Քարտով կատարված գործարքների բողոքարկման հայտ[4]

5,000 ՀՀ դրամ

Գերածախսի գծով տույժեր

20% տարեկան

[1] Սահմանափակված են հետևյալ գործարքները` կանխիկացում, կանխիկի մուռքագրում վճարային տերմինալներով և անկանխիկ փոխանցմամբ,  հաշվից հաշիվ փոխանցումներ, կոմունալ վճարումներ, էլեկտրոնային դրամապանակների համալրում, բեթթինգ/գեմբլինգ գործարքները, ինչպես նաև ֆինանսական ծառայությունների վճարման գործարքները (այդ թվում` վարկի մարում, ավանդի համալրում և այլն)

[2] Միջնորդավճարները ներկայացված են ներառյալ ԱԱՀ:

[3] Սակագինը գործում է նաև գործարքի մերժման դեպքում ուղարկված SMS հաղորդագրության համար՝ անկախ գործարքի գումարի չափից:

[4] Գանձվում է միայն այն դեպքում, երբ բողոքարկման գործընթացի արդյունքում պարզվել է, որ գործարքը կատարվել է հաճախորդի կողմից կամ հաճախորդի կողմից քարտի օգտագործման կանոնների խախտման հետևանքով: