Միջնորդավճարների սակագները և դրույքները
-
- Դրամարկղային գործառնություններ
- Հաշիվների հեռակառավարում EvocaTOUCH, EvocaONLINE
- Չհրկիզվող անհատական պահարանների վարձակալում
- Այլ բանկերի թողարկած քարտերի սակագներ, բաց. MIR քարտերի
- Բրոքերային ծառայություններ
- Պահառուական ծառայություններ
- Ակրեդիտիվներ
- Փաստաթղթային ինկասո
- Բանկային երաշխիքներ
- Պահատուփերի վարձակալում
- Գրությունների, թույլտվությունների և համաձայնությունների տրամադրում
- Այլ ծառայություններ
Visa Digital քարտեր
Visa Digital քարտեր |
||||
Քարտի տեսակ |
Visa Digital |
|||
Քարտի արժույթ |
ՀՀ դրամ, ԱՄՆ դոլար, Եվրո |
|||
Visa Digital քարտի սպասարկման վճար |
Միանվագ 1,000 ՀՀ դրամ, իսկ օտարերկրյա անձանց համար՝ միանվագ 50,000 ՀՀ դրամ։ |
|||
Քարտային հաշվի չնվազող մնացորդ |
չի սահմանվում |
|||
Քարտային հաշվի դրական մնացորդի նկատմամբ հաշվարկվող տարեկան տոկոսադրույք[1] |
ՀՀ դրամ՝ 4%, ԱՄՆ դոլար՝ 1%, Եվրո՝ 0.5% |
|||
Քարտով կատարվող գործարքների դիմաց տրամադրվող cash back[2] |
ԱրՔա համակարգի բանկերի POS և vPOS տերմինալներով կատարված գործարքների դեպքում |
0.25 % |
||
Ոչ ԱրՔա համակարգի բանկերի (արտերկրյա) POS և vPOS տերմինալներով կատարված գործարքների դեպքում |
0.5 % |
|||
PIN ծածկագրի թողարկում, վերաթողարկում |
2,000 ՀՀ դրամ |
|||
Կանխիկացում[3] |
Բանկի բանկոմատներից, Բանկի POS տերմինալների միջոցով |
ՀՀ դրամ՝ 2 % |
||
ԱՄՆ դոլար՝ 2 % |
||||
Եվրո՝ 2 % |
||||
ԱրՔա համակարգի անդամ հանդիսացող ՀՀ բանկերի բանկոմատներից և POS տերմինալների միջոցով |
2.5 % |
|||
Այլ բանկերի բանկոմատներից և POS-տերմինալների միջոցով |
2.5 %, min 1,500 ՀՀ դրամ |
|||
Կանխիկացման օրական առավելագույն սահմանաչափեր |
Գումարային |
1,000,000 ՀՀ դրամ կամ համարժեք արտարժույթ |
||
Քանակային |
10 հատ |
|||
Բանկոմատի միջոցով կանխիկացման մեկ գործարքի առավելագույն գումարային սահմանաչափ |
Նվազագույնը 300,000 ՀՀ դրամ (կախված է ԱԳՄ-ից) |
|||
Կանխիկի մուտքագրում Բանկի վճարային տերմինալներով |
0 |
|||
Բանկի վճարային տերմինալներով կանխիկի մուտքագրման մեկ գործարքի առավելագույն սահմանաչափ |
100,000 ՀՀ դրամ |
|||
Կանխիկի մուտքագրում Բանկի և ԱրՔա անդամ այլ բանկերի բանկոմատներով (ATM CASH-IN) |
0.6 % |
|||
Քարտային հաշվի համալրում անկանխիկ փոխանցմամբ |
0 |
|||
Ապրանքների և ծառայությունների դիմաց անկանխիկ վճարման միջնորդավճար |
0 |
|||
Փոխանցումներ |
Քարտից քարտ փոխանցումներ www.arca.am կայքի և բանկոմատների միջոցով |
0.3 % |
||
Քարտից քարտ փոխանցումներ ԱրՔա համակարգի անդամ հանդիսացող այլ բանկերի վճարային քարտերին |
0.5% |
|||
Քարտի գործողության կասեցում |
0 |
|||
Քարտի գործողության ապակասեցում (սխալ PIN ծածկագրի կամ CVV մուտքագրման դեպքում) |
500 ՀՀ դրամ |
|||
Քարտի վերաթողարկում գործողության ժամկետը ավարտվելու դեպքում |
0 |
|||
Քարտի վերաթողարկում այլ պատճառներով |
2,000 ՀՀ դրամ |
|||
Քարտային հաշվի ամսական քաղվածքի տրամադրում |
0 |
|||
Քարտային հաշվի քաղվածքի տրամադրում 1 ամսից ավել ժամանակահատվածի համար [4] |
0 |
|||
Գործարքների վերաբերյալ SMS հաղորդագրությունների ստացում |
Մինչև 5,000 ՀՀ դրամ գործարքներ[6] |
20 ՀՀ դրամ |
||
5,000 ՀՀ դրամը գերազանցող գործարքներ |
0 |
|||
Կանխիկացման գործարքների քանակի կամ սահմանաչափերի ավելացման միջնորդավճար |
0 |
|||
Քարտով կատարված գործարքների բողոքարկման հայտ[5] |
5,000 ՀՀ դրամ |
|||
Գերածախսի գծով տույժեր |
20% տարեկան |
|||
Վարկային սահմանաչափի հնարավորություն |
Առկա է՝ Համաձայն Վարկավորման պայմանների և սակագների |
[1] Տոկոսագումարները տրամադրվում են եռամսյակային:
[2] Cash back-ի տրամադրվում է մինչև յուրաքանչյուր ամսվա 10-րդ աշխատանքային օրը ներառյալ: Եթե կուտակված cashback-ի գումարը չի գերազանցում 100 ՀՀ դրամը կամ համարժեք արտարժույթը, այն գումարվում է հաջորդող ամսվա ընթացքում կուտակված cashback-ի գումարին և փոխանցվում հաճախորդի հաշվին հաջորդ ամիս` 100 ՀՀ դրամը գերազանցելու դեպքում:
Cash back չի տրամադրվում կոմունալ և դրանց հավասարեցված վճարումների, betting/gambling կայքերում, էլեկտրոնային դրամապանակների համալրման և ֆինանսական հաստատություններում կատարված վճարումների գործարքների դիմաց:
[3] Digital քարտից կանխիկացումը կամ կանխիկի մուտքագրումը Բանկի և ԱրՔա անդամ այլ բանկերի բանկոմատներով (ATM CASH-IN) հնարավոր է միայն PIN ծածկագրի առկայության դեպքում:
[4] Միջնորդավճարները ներկայացված են ներառյալ ԱԱՀ:
Նվազագույն մնացորդ, որի վրա իրականացվում է %-ների հաշվեգրում՝ 0 ՀՀ դրամ
[5] Գանձվում է միայն այն դեպքում, երբ բողոքարկման գործընթացի արդյունքում պարզվել է, որ գործարքը կատարվել է հաճախորդի կողմից կամ հաճախորդի կողմից քարտի օգտագործման կանոնների խախտման հետևանքով:
[6] Սակագինը գործում է նաև գործարքի մերժման դեպքում ուղարկված SMS հաղորդագրության համար՝ անկախ գործարքի գումարի չափից: