Կորպորատիվ հաճախորդների հետ հարաբերությունների մենեջեր
Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետ | 30.12.2024 |
Աշխատանքի վայր | Երևան, Գլխամասային գրասենյակ |
Աշխատատեղի նկարագրություն՝
Մենք փնտրում ենք փորձառու Կորպորատիվ հաճախորդների հետ հարաբերությունների մենեջերի, ով կմիանա մեր դինամիկ թիմին՝ ապահովելով կայուն գործընկերություն և հաճախորդների սպասարկման ամենաբարձր մակարդակը:
Ի՞նչ արտոնություններ կստանաք Դուք՝
Մենք ձգտում ենք ստեղծել այնպիսի աշխատանքային միջավայր, որը նպաստում է աշխատակիցների աճին և զարգացմանը: Միանալով Evoca-ի թիմին, Դուք կստանաք՝
- բժշկական ապահովագրություն,
- Evoca-ի պրոդուկտների և ծառայությունների արտոնյալ պայմաններ,
- տոնական և տարեվերջյան բոնուսներ,
- բոնուսներ ամուսնության կամ երեխայի ծննդյան առթիվ,
- վճարվող հանգստյան օրեր,
- սպորտ փաթեթ,
- անգլերեն լեզվի դասընթացներ,
- շարունակական կրթության և զարգացման լայն հնարավորություններ (մասնակցություն միջազգային կոնֆերանսներին, գործուղումներ արտերկիր, հնարավորություն ստանալու միջազգային հավաստագրեր և սովորելու աշխարհի լավագույն համալսարաններում):
Ներկայացվող պահանջներ՝
- բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության կամ ֆինանսների ոլորտում,
- առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ բանկում` կորպորատիվ հաճախորդների սպասարկման ոլորտում,
- ՀՀ բանկային օրենսդրության, հաճախորդների սպասարկման գործընթացների գերազանց իմացություն,
- ՀԾ-բանկ 4.0 իմացություն,
- հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
- հաճախորդների ներգրավման և վաճառքների իրականացման հմտություններ,
- բանակցությունների վարման և կոնֆլիկտների կառավարման հմտություններ,
- վերլուծական ճկուն միտք,
- ռուսերենի և անգլերենի գերազանց իմացություն:
Պարտականություններ՝
- ընկերության ընդհանուր բիզնես նպատակներին համահունչ մանրածախ առևտրի ռազմավարությունների իրականացում և մշակում,
- Բանկի հաճախորդների բազան ընդլայնելու և շահութաբերությունը բարձրացնելու համար շուկայի հնարավորությունները բացահայտում և կապիտալացում,
- տեղեկացվածություն ոլորտի միտումների, մրցակիցների գործունեության և կարգավորող փոփոխությունների մասին,
- Բանկի դիրքը բարելավելու համար հիմնական հաճախորդների և շահագրգիռ կողմերի հետ հարաբերությունների կառուցում և պահպանում,
- վաճառքի ծավալները մեծացնելու համար վաճառքի ռազմավարությունների և գովազդային արշավների մշակում և իրականացում,
- թիրախներին հասնելու և գերազանցելու համար հիմնական կատարողականի ցուցանիշների (KPIs) վերահսկում,
- արդյունավետությունն ու արտադրողականությունը բարձրացնելու համար գործառնական քաղաքականությունների և ընթացակարգերի իրականացում և կիրառում,
- մանրածախ բյուջեի մշակում և կառավարում՝ ապահովելով ծախսերի վերահսկում և առավելագույն շահութաբերություն,
- տեղեկացված որոշումներ և ռազմավարական առաջարկություններ կայացնելու համար ֆինանսական հաշվետվությունների, կատարողականի ցուցանիշների և շուկայի տվյալների վերլուծություն,
- կատարողական նպատակներին հասնելու համար մանրածախ մենեջերներին և անձնակազմի թիմին ուղղորդում և աջակցություն,
- դրական և արդյունավետ աշխատանքային միջավայրի խթանում, թիմային աշխատանքի և բարձր կատարողականության խրախուսում։
Ինչպե՞ս դիմել՝
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրականը (CV) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին` վերնագրում նշելով «Կորպորատիվ հաճախորդների հետ հարաբերությունների մենեջեր»: