Կորպորատիվ հաճախորդների հետ հարաբերությունների մենեջեր

Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետ 19.04.2025
Աշխատանքի վայր Երևան, Գլխամասային գրասենյակ

Աշխատատեղի նկարագրություն՝ 

Մենք փնտրում ենք փորձառու Կորպորատիվ հաճախորդների հետ հարաբերությունների մենեջերի, ով կմիանա մեր դինամիկ թիմին՝ ապահովելով կայուն գործընկերություն և հաճախորդների սպասարկման ամենաբարձր մակարդակը:

Ի՞նչ արտոնություններ կստանաք Դուք՝

Մենք ձգտում ենք ստեղծել այնպիսի աշխատանքային միջավայր, որը նպաստում է աշխատակիցների աճին և զարգացմանը: Միանալով Evoca-ի թիմին, Դուք կստանաք՝

  • բժշկական ապահովագրություն,
  • ճամփորդական ապահովագրություն,
  • Evoca-ի պրոդուկտների և ծառայությունների արտոնյալ պայմաններ,
  • տոնական և տարեվերջյան բոնուսներ,
  • բոնուսներ ամուսնության կամ երեխայի ծննդյան առթիվ,
  • վճարվող հանգստյան օրեր,
  • սպորտ փաթեթ,
  • անգլերեն լեզվի դասընթացներ,
  • շարունակական կրթության և զարգացման լայն հնարավորություններ (մասնակցություն միջազգային կոնֆերանսներին, գործուղումներ արտերկիր, հնարավորություն ստանալու միջազգային հավաստագրեր և սովորելու աշխարհի լավագույն համալսարաններում):

Ներկայացվող պահանջներ՝

  • բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության կամ ֆինանսների ոլորտում,
  • առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում` մասնավորապես վաճառքի կամ հաճախորդների սպասարկման բաժիններում,
  • ՀՀ բանկային օրենսդրության, Բանկային ծառայությունների իմացություն,
  • նախաձեռնողականություն և պատասխանատվության զգացում,
  • արագ փոփոխվող միջավայրում արդյունավետ աշխատելու կարողություն,
  • վաճառքների, բանակցությունների վարման և հաղորդակցման զարգացած հմտություններ,
  • անգլերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն:

Պարտականություններ՝

  • հաճախորդների կարիքներին համապատասխան պրոդուկտների ներկայացնում,
  • նոր հաճախորդների հետ հարաբերությունների հաստատում և զարգացում,
  • նոր ծառայությունների վերաբերյալ խորհրդատվության տրամադրում և խաչաձև վաճառք,
  • հաճախորդներից ստացվող բողոքների, առաջարկություների, հարցումների վերլուծություն, դրանց բարելավմանն ուղղված առաջարկների ներկայացում,
  • հաճախորդների տվյալների բազաների վարման աշխատանքների կոորդինացում,
  • անմիջական ղեկավարի կողմից այլ հանձնարարականների իրականացում:

Ինչպե՞ս դիմել՝

Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրականը (CV) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին` վերնագրում նշելով «Կորպորատիվ հաճախորդների հետ հարաբերությունների մենեջեր»: